کاربرباشی
تحلیل و بررسی
دیجیکالا
وقتی مشتریمدار وقت برای شنیدن حرفهای مشتریانش ندارد!نقدی بر قسمت رسیدگی به شکایات دیجیکالا
چگونه رضایت مشتری را با ارائه اطلاعات درست بالا ببریم؟(همراه با بررسی دیجیکالا)
افزایش بهرهوری چگونه باتوجهبهبازخورد مشتریان حاصل میشود؟( +بررسی دیجی کالا)
آموزش
تجربه کاربری
UXوUI چیست؟ آشنایی با مفهوم تجربه کاربری و رابط کاربری به زبان ساده
تاریخچه تجربه کاربری:تخصصی جدید که از چند هزار سال پیش وجود داشته است!
چگونه وبینار کاربرپسند برگزار کنیم؟
طراح تجربهکاربری کیست؟چه وظایفی برای پیشبرد اهداف کسب و کارها به عهده دارد؟
آنچه که باید برای شروع از مفهوم تجربه کاربری بدانیم: هنری بهنام حل درست مسئله!
مبانی طراحی تجربه کاربری: یک طراحی درست باید شامل چه مراحلی باشد؟
حوزههای کاری طراحی تجربه کاربری کدامند وشامل چه تخصصهایی هستند؟
تفاوت تجربه کاربری با تجربه مشتری:چرا کاربرباشی تعریف دگرگونهای دارد؟
مراحل طراحی UX: انجام پروژه های طراحی تجربه کاربری چه روندی دارد؟
درباره من
تماس با من
ناحیه کاربری
ورود|خروج
بازیابی رمزعبور
ثبتنام
فهرست