karbarbashi logo
کاربرباشی
  • تحلیل و بررسی
    • تجربه کاربری و خرید اینترنت فیبر نوری شاتل: از تبلیغ تا واقعیت![به‌روز‌رسانی:تیر1403]
    • هوش مصنوعی و تجربه کاربری:آیا دیگر به طراح UX و UI نیازی نخواهیم داشت؟
    • دیجی‌کالا
      • وقتی مشتری‌مدار وقت برای شنیدن حرف‌های مشتریانش ندارد!نقدی بر قسمت رسیدگی به شکایات دیجی‌کالا
      • چگونه رضایت مشتری را با ارائه اطلاعات درست بالا ببریم؟(همراه با بررسی دیجی‌کالا)
      • افزایش بهره‌وری چگونه با‌توجه‌به‌‌بازخورد‌ مشتریان حاصل می‌شود؟( +بررسی دیجی کالا)
  • آموزش
    • تجربه کاربری
      • UXوUI چیست؟ آشنایی با مفهوم تجربه کاربری و رابط کاربری به زبان ساده
      • تاریخچه تجربه کاربری:تخصصی جدید که از چند هزار سال پیش وجود داشته است!
      • چگونه وبینار کاربرپسند برگزار کنیم؟
      • طراح تجربه‌کاربری کیست؟چه وظایفی برای پیشبرد اهداف کسب و کارها به عهده دارد؟
      • آنچه که باید برای شروع از مفهوم تجربه کاربری بدانیم: هنری به‌نام حل درست مسئله!
      • مبانی طراحی تجربه کاربری: یک طراحی درست باید شامل چه مراحلی باشد؟
      • حوزه‌های کاری طراحی تجربه کاربری کدامند وشامل چه تخصص‌هایی هستند؟
      • تفاوت تجربه کاربری با تجربه مشتری:چرا کاربرباشی تعریف دگرگونه‌ای دارد؟
      • مراحل طراحی UX: انجام پروژه های طراحی تجربه کاربری چه روندی دارد؟
      • استراتژی طراحی تجربه کاربری چیست؟چرا درطراحی UX بسیار مهم است؟
      • تدوین استراتژی طراحی UX چگونه توسط طراحان تجربه کاربری انجام می‌شود؟
      • کاربرپژوهی(User Research)چیست و چرا برای موفقیت کسب‌و‌کار‌ها ضروری است؟
  • درباره من
  • تماس با من
  • ناحیه کاربری
    • ورود|خروج
    • بازیابی رمز‌عبور
  • ثبت‌نام
Karbarbashi logo
‌info[@]karbarbashi.ir
432 0 152 [0998]
38 51 56 22 [021]
تهران

درباره من

تماس با من

قوانین

حریم خصوصی

Facebook
Instagram
WhatsApp
Telegram
LinkedIn

با عضویت در خبرنامه،سریعتر به‌روز شوید!

© تمامی حقوق متعلق به کاربرباشی است؛ ولی استفاده از مطالب با ذکر/لینک به منبع کار خوبی می تواند باشد:)