کاربرباشی
تحلیل و بررسی
تجربه کاربری و خرید اینترنت فیبر نوری شاتل: از تبلیغ تا واقعیت![بهروزرسانی:تیر1403]
هوش مصنوعی و تجربه کاربری:آیا دیگر به طراح UX و UI نیازی نخواهیم داشت؟
دیجیکالا
وقتی مشتریمدار وقت برای شنیدن حرفهای مشتریانش ندارد!نقدی بر قسمت رسیدگی به شکایات دیجیکالا
چگونه رضایت مشتری را با ارائه اطلاعات درست بالا ببریم؟(همراه با بررسی دیجیکالا)
افزایش بهرهوری چگونه باتوجهبهبازخورد مشتریان حاصل میشود؟( +بررسی دیجی کالا)
آموزش
تجربه کاربری
UXوUI چیست؟ آشنایی با مفهوم تجربه کاربری و رابط کاربری به زبان ساده
تاریخچه تجربه کاربری:تخصصی جدید که از چند هزار سال پیش وجود داشته است!
چگونه وبینار کاربرپسند برگزار کنیم؟
طراح تجربهکاربری کیست؟چه وظایفی برای پیشبرد اهداف کسب و کارها به عهده دارد؟
آنچه که باید برای شروع از مفهوم تجربه کاربری بدانیم: هنری بهنام حل درست مسئله!
مبانی طراحی تجربه کاربری: یک طراحی درست باید شامل چه مراحلی باشد؟
حوزههای کاری طراحی تجربه کاربری کدامند وشامل چه تخصصهایی هستند؟
تفاوت تجربه کاربری با تجربه مشتری:چرا کاربرباشی تعریف دگرگونهای دارد؟
مراحل طراحی UX: انجام پروژه های طراحی تجربه کاربری چه روندی دارد؟
استراتژی طراحی تجربه کاربری چیست؟چرا درطراحی UX بسیار مهم است؟
تدوین استراتژی طراحی UX چگونه توسط طراحان تجربه کاربری انجام میشود؟
درباره من
تماس با من
ناحیه کاربری
ورود|خروج
بازیابی رمزعبور
ثبتنام
تماس با من
ارتباط با شما برای من فراتر از یک وظیفه و تعهدی لذتبخش است!
info@karbarbashi.ir
432 0 152 [0998]
38 51 56 22 [021]
تهران
نام و نام خانوادگی
(ضروری)
ایمیل
(ضروری)
پیام شما
(ضروری)
لطفا تایید کنید که انسان هستید:)
Δ
فهرست